Tuesday, September 1, 2009

نيستيم خبري هم نيست

اصولا اينکه يک مدتي نبودم چند تا دليل داشت:
1- مهمون داشتيم.
2- مهموني داشتيم.
3- حوصله روده درازي نداشتم، اظهارات فاضلانه‌ي يک جمله‌‌اي ام رو توي فيس بوک مي‌نويسم.
4- کسي در پست قبلي کامنت نگذاشت دلم شکست.
5- از سر اتفاق يکي از پستهاي خيلي قبلم مورد توجه قرار گرفته بود به اون مشغول بودم.
6- اين هفته استثنا يک کم کار کردم و براي همين وقت چرکنويس کردن پستهام رو سر کار نداشتم.
7- من خيلي وقتها مطالبم را تحت تاثير برنامه راديويي‌اي مي‌نويسم که تو مسير برگشتن به خونه گوش مي کنم و اين مدت تمام موضوعات برنامش بالاي 18 سال و تازه بعضيهاش از اونم بدتر بود. من هنوز به اندازه کافي خارجي نشدم تا در موردشون حرف بزنم.
8- چند تا فيلم ديدم تو سينما، eden is west از همش بهتر بود.
9- چند تا فيلم هم تو خونه ديدم، دعوت حاتمي‌کيا از همش بهتر بود. اگر سرم خلوت شد مي‌گم چرا خوب بود.
10- سرم درد مي کرد.
11- کامپيوترم خراب بود و هست.
12- از سر تفنن رفتم دکتر، تو تهران يک سري خانم دکتر داشتم که خدا حفظشون کنه، اينجا هنوز خوبشو پيدا نکردم براي همين فعلا مي‌رم يک دکتر چاق و تپل و گنده و خپل و خرس و زرد انگلوساکسون. باحاله مثل آقاي پتي ول ميمونه.
13- بارون اومد خيس شدم.
14- آفتاب شد گرمم شد.
15- يک خبري هم هست که فقط مجيد ميدونه.
16 - ...

1 comment:

  1. سلام رفيق
    ما كه واست كامنت مي‌ذاريم اينجا حالا چرا تو نمي‌بيني خدا مي‌دونه
    در ضمن خبرهات رو به مجيد نگو چون به بقيه مي‌گه! البته تا حالا كسي چيزي ازش نشنيده
    بعدش هم اين همه دليل نمي‌خواد بياري برا اثبات چيزي، همين كه يه دليل بياري قبولت داريم
    ولي بدون كه هي سر مي‌زنيم به دكانت
    بالاي 18 سال هم نپر كه خطرناكه...

    ReplyDelete